Τηλεφωνικές παραγγελίες στο 0035722751112
Δωρεάν μεταφορικά για όλες τις παραγγελίες άνω των 49€!

Service wearables

Κατασκευαστής
Εγγύηση & DOA
After Sales Support
Samsung
24 μήνες εγγύηση DOA 7 ημέρες (activity trackers smartwatches)

•Τα DOA προϊόντα θα αποστέλλονται στην Globalsat με πλήρη συσκευασία, απόδειξη αγοράς με ΙΜΕI, αποδεικτικό Επιστροφής εντός 7 ημερολογιακών ημερών, έντυπο αναφοράς βλάβης και να μην υπερβαίνει το 6μηνο από την πώληση.
•Service: (MT fonemaster ltd Κιλκίς 3, Nikis Center, 1086 Λευκωσία Κύπρος Τηλ. 357 22 820868).
•Η χρέωση και στις δύο περιπτώσεις (Doa, service) επιβαρύνει τον καταναλωτή ή το κατάστημα.
•Τα προϊόντα εντός και εκτός εγγύησης θα αποστέλλονται στο service από τον τελικό καταναλωτή ή το κατάστημα με την απόδειξη αγοράς και κατόπιν ελέγχου θα γίνεται αντικατάσταση (με νέο ή επισκευασμένο).

Garmin 24 μήνες εγγύηση & DOA 7 ημέρες( smartwatches) • Τα DOA προϊόντα θα αποστέλλονται στην Globalsat με πλήρη συσκευασία, απόδειξη αγοράς με ΙΜΕI, αποδεικτικό Επιστροφής εντός 7 ημερολογιακών ημερών, έντυπο αναφοράς βλάβης και τα παρελκόμενα της συσκευασίας. Η Globalsat θα αποστέλλει τα προϊόντα στο Service. Kατόπιν Τεχνικής Διάγνωσης με έγκριση θα προχωράμε σε έκδοση πιστωτικού εντός 30 ημερών.
• Σε περίπτωση που δεν δοθεί έγκριση η συσκευή θα γίνεται επιστροφή στο κατάστημα και κατ' επέκταση στον τελικό καταναλωτή.
Για τα εντός και εκτός εγγύησης προϊόντα, για οποιοδήποτε τεχνικό θέμα μετά το πέρας της περιόδου DOA οι πελάτες ή το κατάστημα μπορούν να απευθύνονται στο service και κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας να αποστέλλουν το προϊόν στην παρακάτω διεύθυνση:
• Digital Tracer Electronics S.A., Ποσειδώνος 10, Άλιμος, ΤΚ 17455 Τηλ: 210 9840144 Fax: 210 9847401. Τα μεταφορικά βαρύνουν τον τελικό χρήστη.


Huawei 24 μήνες εγγύηση & DOA 14 ημέρες(smartwatches) & 12 μήνες εγγύηση & DOA 12 μήνες (activity trackers)

• Τα DOA προϊόντα θα αποστέλλονται στην Globalsat με πλήρη συσκευασία, απόδειξη αγοράς, (δελτίο ποσοτικής παραλαβής σε περίπτωση που το προϊόν είναι smartwatch), παρελκόμενα συσκευασίας και έντυπο αναφοράς βλάβης, και η Globalsat θα αποστέλλει τα προϊόντα στο Service. Kατόπιν Τεχνικής Διάγνωσης με έγκριση DOA θα προχωράμε σε έκδοση πιστωτικού εντός 30 ημερών.
• Σε περίπτωση που δεν δοθεί έγκριση η συσκευή θα γίνεται επιστροφή στο κατάστημα και κατ' επέκταση στον τελικό καταναλωτή.
(Η DOA διαδικασία δεν καλύπτει φθορές που έχουν προκληθεί από ακατάλληλη χρήση όπως έκθεση σε υγρά ή φυσική βλάβη ή εάν η συσκευή έχει ανοιχτεί από μη εξουσιοδοτημένο προσωπικό και καταστράφηκε από αυτήν τη διαδικασία (ακατάλληλη απόπειρα επισκευής).
Δεν θα γίνονται δεκτά ως DOA, προϊόντα τα οποία δεν αναφέρουν πάνω στην απόδειξη αγοράς του τελικού πελάτη το σειριακό αριθμό (ΙΜΕΙ) της συσκευής. Ο αριθμός ΙΜΕΙ πρέπει να αναγράφεται μηχανογραφημένα πάνω στο παραστατικό και όχι χειρόγραφα. Αντίστοιχα ισχύει και για τη διαδικασία εγγύησης). Για τα προϊόντα smartwatches πέραν των 14 ημερών (doa), θα αποστέλλονται στο service από τον τελικό καταναλωτή ή το κατάστημα με την απόδειξη αγοράς και κατόπιν ελέγχου θα γίνεται αντικατάσταση (με νέο ή επισκευασμένο). (MT fonemaster ltd Κιλκίς 3, Nikis Center, 1086 Λευκωσία Κύπρος Τηλ. 357 22 820868). Η χρέωση και στις δύο περιπτώσεις (Doa, service) επιβαρύνει τον καταναλωτή ή το κατάστημα.
 

Xiaomi 24 μήνες εγγύηση DOA 14 ημέρες(smartwatches) 12 μήνες εγγύηση DOA 12 μήνες (activity trackers)

• Τα DOA & Service προϊόντα θα αποστέλλονται στην iQ Services LTD Λεωφ. Αθαλάσσας 70, Στρόβολος, Τηλ. 357 77 777102 Κύπρος με πλήρη συσκευασία, απόδειξη αγοράς, δελτίο ποσοτικής παραλαβής, παρελκόμενα συσκευασίας και έντυπο αναφοράς βλάβης.
(Η DOA διαδικασία δεν καλύπτει φθορές που έχουν προκληθεί από ακατάλληλη χρήση όπως έκθεση σε υγρά ή φυσική βλάβη ή εάν η συσκευή έχει ανοιχτεί από μη εξουσιοδοτημένο προσωπικό και καταστράφηκε από αυτήν τη διαδικασία (ακατάλληλη απόπειρα επισκευής).
Δεν θα γίνονται δεκτά ως DOA, προϊόντα τα οποία δεν αναφέρουν πάνω στην απόδειξη αγοράς του τελικού πελάτη το σειριακό αριθμό (ΙΜΕΙ) της συσκευής. Ο αριθμός ΙΜΕΙ πρέπει να αναγράφεται μηχανογραφημένα πάνω στο παραστατικό και όχι χειρόγραφα. Αντίστοιχα ισχύει και για τη διαδικασία εγγύησης).
 •Τα προϊόντα εντός Doa & εγγύησης θα αποστέλλονται στο service από τον τελικό καταναλωτή ή το κατάστημα με χρέωση του αποστολέα.
 

 Riversong  12 μήνες εγγύηση & 12 μήνες DOA  • Τα προϊόντα εντός εγγύησης και τα DOA θα αποστέλλονται στην Globalsat με πλήρη συσκευασία, απόδειξη αγοράς και έντυπο αναφοράς βλάβης, και η Globalsat θα αποστέλλει τα προϊόντα στο Service. Kατόπιν Τεχνικής Διάγνωσης με έγκριση θα προχωράμε σε έκδοση πιστωτικού εντός 30 ημερών.
• Σε περίπτωση που δεν δοθεί έγκριση η συσκευή θα γίνεται επιστροφή στο κατάστημα και κατ' επέκταση στον τελικό καταναλωτή.
 •Η DOA διαδικασία δεν καλύπτει φθορές που έχουν προκληθεί από ακατάλληλη χρήση όπως έκθεση σε υγρά ή φυσική βλάβη ή εάν η συσκευή έχει ανοιχτεί από μη εξουσιοδοτημένο προσωπικό και καταστράφηκε από αυτήν τη διαδικασία (ακατάλληλη απόπειρα επισκευής)..
 
 
 
ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ ΑΞΕΣΟΥΑΡ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
ΕΓΓΥΗΣΗ
Armbands Δεν έχουν εγγύηση
Bluetooth 12 μήνες
Bluetooth JBL  36 μήνες εγγύηση & DOA 12 μήνες
Hands-free & Headphones JBL  24 μήνες εγγύηση & DOA 12 μήνες
Hands-free Headphones 12 μήνες
Power banks 12 μήνες
 Selfie sticks  12 μήνες
Speakers 12 μήνες
Sport Belt Δεν έχουν εγγύηση
Wearables Samsung(activity trackers)
24 μήνες εγγύηση DOA 7 ημέρες
Wearables Samsung(smartwatches) 24 μήνες εγγύηση DOA 7 ημέρες
Wearables Huawei(activity trackers)
12 μήνες εγγύηση DOA 12 ημέρες
Wearables Huawei(smartwatches) 24 μήνες εγγύηση DOA 14 μήνες
Wearables Xiaomi(activity trackers) 24 μήνες εγγύηση DOA 14 ημέρες
Wearables Xiaomi(smartwatches) 24 μήνες εγγύηση DOA 14 ημέρες