Η παρούσα σελίδα αφορά την διαχείριση της παραγγελίας σας, που έχετε ολοκληρώσει στο Ηλεκτρονικό μας Κατάστημα.
Εφόσον η κατάσταση της παραγγελίας σας είναι ακόμα "Εκκρεμής" (Δεν έχει επεξεργαστεί) θα μπορείτε να προχωρήσετε σε ολική Ακύρωσή της.
Εφόσον όμως η παραγγελία έχει ήδη επεξεργαστεί ή έχει αποσταλεί, τότε μπορείτε να προχωρήσετε σε μερική ή ολική Επιστροφή των προϊόντων. Σε αυτήν την περίπτωση, μόλις λάβουμε τη Φόρμα Υπαναχώρησης, θα επικοινωνήσουμε εμείς μαζί σας εντός 2 εργάσιμων ημερών έτσι ώστε να σας ενημερώσουμε για την διαδικασία Επιστροφής.
Παρακαλώ εισήγαγε τον Κωδικό Παραγγελίας (πχ. A00000494809) όπως απεικονίζεται στο ευχαριστήριο Email της παραγγελίας είτε στο Ιστορικό Παραγγελιών στο Λογαριασμό σου. Επίσης εισήγαγε όποιο τηλέφωνο έχεις καταχωρήσει στην παραγγελία, είτε κινητό είτε σταθερό.