Η ιστορία της INTERSPORT

Το 1968, 10 διαφορετικές εταιρείες ένωσαν τις δυνάμεις τους με έναν απώτερο στόχο: να δημιουργήσουν μια διεθνή εταιρεία αθλητικών ειδών, που θα προσφέρει στους καταναλωτές τα μέγιστα οφέλη, θα δημιουργήσει με τους πελάτες της σχέσεις εμπιστοσύνης και θα τους εξασφαλίζει τη μέγιστη δυνατή ικανοποίηση από τα προϊόντα της.

Η ιστορική, πλέον, συμφωνία στο Παρίσι, σήμανε την έναρξη λειτουργίας της INTERSPORT, δίνοντας το σύνθημα για μια νέα εποχή στην αγορά των αθλητικών ειδών.

1968

Το Ξεκίνημα μιας Υπέροχης Συνεργασίας

1970

Το Γυναικείο Κίνημα (στην πολιτική και τον αθλητισμό)

1971

Το Πρώτο Λογότυπο

1972

Γερμανία: Οι Πρώτοι μας Ολυμπιακοί Αγώνες

1973

Γεφυρώνοντας τη Θάλασσα

1974

Η Ισπανία και το Ην.Βασίλειο Γίνονται Μέλη.

1976

Let It Snow

1979

Μοδάτες Αλλαγές

1980

Μεγάλα, Κακά και Φανταχτερά!

1983

Τα Πρώτα Exclusive Brands

1988

Έρχονται κι άλλα Exclusive Brands!

1990

Snowboard και Skate Κουλτούρα

1992

Νέα Exclusive Brands

1993

SPRINT για το Χρυσό!

1997

Με Τουρμπο Μηχανή

1998

Άλλο Ένα Exclusive Brand...

1999

Πηγαίνοντας Νότια

2000

Η Ημέρα της Κρίσης;

2001

Επιχείρηση IS

2002

Πρώτη Φορά, Αλλά όχι και Τελευταία!

2003

Νέα Καταστήματα, Νέες Ιδέες

2004

Ίδιο Σπορ, Διαφορετικό Κύπελλο

2005

Καλύτερα να Αγοράζεις από τα Καλύτερα Brands!

2006

32 Ομάδες, Μόνο Ένας Πρωταθλητής

2007

Νέα Κεντρικά Γραφεία για την IIC-INTERSPORT International Corpοration

2008

INTERSPORT και UEFA EURO 2008™

2009

Η INTERSPORT φέρνει...“Sport to the People”!

2010

Το Πρώτο Κατάστημα στην Ασία!

Το Ξεκίνημα μιας Υπέροχης Συνεργασίας

Η INTERSPORT International Corporation ιδρύθηκε όταν οι εκπρόσωποι δέκα διαφορετικών εταιρειών αποφάσισαν να δημιουργήσουν μια πελατοκεντρική και διεθνή εταιρεία εμπορίας αθλητικών ειδών. Οι αρχικοί εκπρόσωποι προέρχονταν από την Αυστρία, το Βέλγιο, τη Δανία, τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ιταλία, την Ολλανδία, τη Νορβηγία, τη Σουηδία και την Ελβετία.

Το Γυναικείο Κίνημα (στην πολιτική και τον αθλητισμό)

Ενώ το γυναικείο πολιτικό και κοινωνικό κίνημα ισχυροποιούνταν, οι γυναίκες βελτίωναν την ποιότητα της ζωής τους και με άλλους τρόπους. Οι επιτυχίες των γυναικών στον αθλητισμό, ουσιαστικά αντικατόπτριζαν τις αλλαγές στον τρόπο ζωής και στις συνήθειές τους. Έτσι, όχι μόνο αυξήθηκε ο αριθμός των γυναικών που επιδίδονταν σε αθλητικές δραστηριότητες, αλλά πολλαπλασιάστηκε και ο αριθμός εκείνων που έκαναν πρωταθλητισμό.

 

Πρώτη Προσθήκη

Η Φινλανδία είναι η πρώτη (εκτός των δέκα ιδρυθείσων) χώρα που γίνεται μέλος της οικογένειας της INTERSPORT.

Το Πρώτο Λογότυπο

Λανσάρεται το πρώτο λογότυπο της INTERSPORT. Το δίκτυό μας ανέρχεται πλέον στα 1,000 καταστήματα.

Γερμανία: Οι Πρώτοι μας Ολυμπιακοί Αγώνες

Στο Μόναχο, η INTERSPORT ήταν το επίσημο κατάστημα αθλητικού εξοπλισμού των Ολυμπιακών Αγώνων. Η INTERSPORT άνοιξε ένα κατάστημα στο Ολυμπιακό Χωριό και ίδρυσε ένα κέντρο εκγύμνασης για τους αθλητές από όλο τον κόσμο.

Γεφυρώνοντας τη Θάλασσα

Η INTERSPORT επεκτείνεται και πέρα του Ατλαντικού. Ο Καναδάς είναι το νέο μέλος της οικογένειας της INTERSPORT.

Περικλείοντας την Ευρώπη

Η Ισπανία και το Ηνωμένο Βασίλειο εισέρχονται στο group της INTERSPORT.

Let It Snow

Ύστερα από την επιτυχημένη παρουσία της στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Μονάχου, η INTERSPORT γίνεται ξανά το επίσημο κατάστημα αθλητικού εξοπλισμού στους Χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες στο Ινσμπρουκ της Αυστρίας. Η INTERSPORT ήταν υπεύθυνη για τη λειτουργεία του καταστήματος στο Ολυμπιακό Χωριό, αλλά και για την διακόσμηση του bar των αθλητών.

 

Ουδέτερο Έδαφος

Η INTERSPORT International μετακομίζει σε νέα γραφεία, αλλά παραμένει στην Βέρνη της Ελβετίας.

Μοδάτες Αλλαγές

Εκείνη την εποχή, το λογότυπό μας φάνταζε κάπως παλιό - ήταν ώρα να το ανανεώσουμε! Έως το 1982, το νέο λογότυπο είχε εφαρμοστεί στα 2,000 καταστήματά μας ανά την υφήλιο.

Μεγάλα, Κακά και Φανταχτερά!

1980 - Ποιος θα μπορούσε να ξεχάσει την περιβόητη μόδα με τα "μαξιλαράκια" στους ώμους; Όσο για τις κομμωτικές τάσεις; Για μια στιγμή πίστευες πως οι άνθρωποι διαγωνιζόνταν μεταξύ τους για το ποιος θα πετύχει τον μεγαλύτερο όγκο στα μαλλιά του! Ήταν η εποχή των φωτεινών χρωμάτων και του headband...!

 

H Πολιτική και οι Ολυμπιακοί Αγώνες

Για μια ακόμη φορά, η INTERSPORT επιλέχθηκε ως το επίσημο κατάστημα των Ολυμπιακών Αγώνων. Το 1980, ήταν η σειρά της Σοβιετικής Ένωσης να υποδεχθεί τους Αγώνες. Επρόκειτο για την πρώτη κομμουνιστική χώρα που διοργάνωνε τους Ολυμπιακούς Αγώνες. Ήταν μια ιδιαίτερα αμφιλεγόμενη χρονιά, καθώς το μποϋκοτάζ της Αμερικής (που έγινε προς διαμαρτυρία για την εισβολή των Σοβιετικών στο Αφγανιστάν), απέτρεψε πολλές δημοκρατικές χώρες από το να συμμετάσχουν στους Ολυμπιακούς Αγώνες.

Τα Πρώτα Exclusive Brands

Λανσάρονται οι πρώτες αποκλειστικές μάρκες (exclusive brands) της INTERSPORT. Πρόκειται για την McKINLEY, την etirel και την TECNOpro.

Το Snowboard και το Skate στα καλύτερά του!

Τα επόμενα exclusive brands είναι γεγονός. Οι αποκλειστικές μάρκες ΝAKAMURA, DYNATOUR, CRAZY CREEK και ONLINE λανσάρονται στην αγορά, από την INTERSPORT.

Snowboard και Skate Κουλτούρα

Πρακτικά, η πρώτη σανίδα Snowboard πρωτοεμφανίστηκε κατά τη δεκαετία του 1960. Ωστόσο, κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 1990 ήταν που το Snowboard μαζί με το Skateboard γίνονται τρόπος ζωής, έκφρασης και προσωπικού στυλ. Στα 1990's, οι απανταχού Snowboarders και Skateboarders, είχαν τη δική τους μόδα και στάση. Το 1998, το Snowboard έγινε επίσημο Ολυμπιακό Άθλημα. Σήμερα, πρόκειται για δύο πολύ δημοφιλείς δραστηριότητες

Νέα Exclusive Brands

Λανσάρεται η αποκλειστική μάρκα PRO TOUCH. Ακολουθούν η NORTHBROOK και η ENERGETICS, για να ολοκληρώσουν το εύρος των exclusive brands της INTERSPORT.

SPRINT για το Χρυσό!

Ο Όμιλος της INTERSPORT εφαρμόζει μια νέα στρατηγική για να αντιμετωπίσει τους μελλοντικούς της στόχους και να ισχυροποιήσει το όραμα της εταιρείας. Τα αρχικά SPRINT σημαίνουν Strategic Planning Reinforcing INTERSPORT!

Με Τουρμπο Μηχανή

Με στόχο την καλύτερη εφαρμογή της στρατηγικής SPRINT, η INTERSPORT παρουσιάζει την BOOSTING SPRINT, μια νέα και βελτιωμένη διεθνή στρατηγική. Η καρδιά της νέας μας στρατηγικής, ήταν οι ίδιοι μας οι πελάτες!

 

Δύο Νέοι Παίκτες

Η Ιταλία και η Τσεχία είναι τα δύο νέα μέλη της οικογένειας της INTERSPORT. Την ίδια εποχή, ξεκινά και η λειτουργία του INTERSPORT Office Far East (IOF). Το IOF είναι πολύ σημαντικό για την INTERSPORT, καθώς αποτελεί τον φορέα που διενεργεί ποιοτικούς ελέγχους και διασφαλίζει την ποιότητα για τις αποκλειστικές μας μάρκες (exclusive brands).

Άλλο Ένα Exclusive Brand...

Λίγο πριν το ξεκίνημα του νέου αιώνα, η INTERSPORT λανσάρει μια νέα αποκλειστική μάρκα στην αγορά, αφιερωμένη στην αθλητική μόδα και τη διασκέδαση. Η FIREFLY είναι το νέο μέλος της οικογένειας των exclusive brands.

Πηγαίνοντας Νότια

Η Σλοβενία και η Ελλάδα γίνονται μέλη της INTERSPORT.

Dooms Day?

Οι εταιρείες πληροφορικής ανά τον κόσμο, ξόδεψαν δισεκατομμύρια δολάρια για να αντιμετωπίσουν το επερχόμενο bug του 2000. Ωστόσο, όταν το ρολόι χτύπησε μεσάνυχτα, τίποτα από αυτά που περιμέναμε δεν έγινε! Οι τράπεζες λειτουργούσαν ακόμη, τα αεροπλάνα πετούσαν και το ηλεκτρικό ρεύμα συνέχισε να φωτιζει τις νύχτες μας! Η "κρίση" πέρασε και...η ζωή συνεχίστηκε!

 

Διασκεδάζοντας στα Χιόνια

Μια νέα πρωτοποριακή υπηρεσία λανσάρεται: η INTERSPORT Rent δημιουργήθηκε για να διευκολύνει την καθημερινότητα των σκιερ και των snowboarders! Η Αυστρία, η Γαλλία, η Σουηδία και η Ελβετία ήταν οι πρώτες χώρες που το εφάρμοσαν, έχοντας στο μυαλό ένα και μόνο στόχο: να κάνουν την ενοικίαση εξοπλισμού πιο εύκολη και απλή από ποτέ!

 

Η Οικογένια Μεγαλώνει

Η Σλοβενία, η Κροατία και η Βοσνία-Ερζεγοβίνη είναι τα νέα μέλη της οικογένειας της INTERSPORT.

Επιχείρηση IS

Δημιουργείται η νέα αποστολή και το όραμα της INTERSPORT. Ο στόχος μας ήταν να προσφέρουμε στους πελάτες μας την καλύτερη επιλογή προϊόντων και την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση. Ήταν η στιγμή που παρουσιάσαμε για πρώτη φορά τις Δεσμεύσεις προς τους Καταναλωτές (Consumer Commitments), με στόχο να προσφέρουμε στους πελάτες μας την απόλυτη ικανοποίηση όταν ψώνιζαν από τα καταστήματά μας.

 

Όσο Πιο Πολλοί, Τόσο Πιο Καλά!

Το γκρουπ της INTERSPORT Ελλάδος ενσωματώνει την Βουλγαρία και τη Ρουμανία στην οικογένεια της INTERSPORT. Το επόμενο έτος, η Σερβία-Μαυροβούνιο εισέρχεται στο INTERSPORT Group μέσω της Σλοβενίας.

Πρώτη Φορά, Αλλά όχι και Τελευταία!

Η INTERSPORT ενώνει τις δυνάμεις της με την adidas, στα πλαίσια του 2002 FIFA World CupTM που πραγματοποιήθηκε στα γήπεδα της Κορέας και της Ιαπωνίας, για να επικοινωνήσει από κοινού μια διεθνή καμπάνια. Κεντρικό πρόσωπο της καμπάνιας ήταν ο σουπερσταρ David Beckham. 800 καταστήματα σε όλη την υφήλιο συμμετείχαν στην καμπάνια αυτή - ήταν μια "δυνατή" αρχή για την INTERSPORT που στο μέλλον θα πραγματοποιήσει κι άλλες καμπάνιες από κοινού με κορυφαία sport brands.

Νέα Καταστήματα, Νέες Ιδέες

Το νέο πρότυπο καταστημάτων, μας επιτρέπει να προσφέρουμε ένα καλύτερο shopping περιβάλλον στους καταναλωτές μας. Το νέο αυτό πρότυπο, ήταν επίσης σημαντικό γιατί πλέον όλα τα καταστήματα είχαν την ίδια όψη, κάνοντάς τα ακόμα πιο αναγνωρίσιμα από τους καταναλωτές. Επίσης, γνωρίζοντας πως υπάρχουν διαφορές μεταξύ των ανδρών και των γυναικών στον τρόπο που ψωνίζουν, δημιουργήσαμε τα shop in shop, αποκλειστικά για τις γυναίκες.

 

Το Μεγαλύτερο Γκρουπ

Στα 35α γενέθλια της INTERSPORT, η Ρωσία γίνεται μέλος του γκρουπ.

Ίδιο Σπορ, Διαφορετικό Κύπελλο

Το UEFA EURO 2004TM ήταν ακόμα μια μεγάλη ευκαιρία για την INTERSPORT. Λανσάραμε μια νέα διεθνή καμπάνια, αυτή τη φορά με την Nike. 1,200 καταστήματα συμμετείχαν σε αυτήν την καμπάνια, όπου κεντρικός πρωταγωνιστής ήταν ο Ιταλός Francesco Totti.

 

Όλοι στην Οικογένεια!

H INTERSPORT παρουσιάζει το πρόγραμμα REB - Reinforcing Exclusive Brands - με σκοπό να ισχυροποιήσει τη θέση της ως τη Νο1 εταιρεία αθλητικών ειδών στον κόσμο. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει τη χρήση ενός "δυνατού" μείγματος αποκλειστικών μαρκών. Ο στόχος ήταν να ισχυροποιήσουμε περαιτέρω τα exclusive brands μας και να τα αναγάγουμε σε στρατηγική προτεραιότητα.

Καλύτερα να Αγοράζεις από τα Καλύτερα Brands!

Εφαρμόζεται μια νέα στρατηγική αγορών από την INTERSPORT: η Reinforcing Cooperation with Prime Brands. Ο στόχος μας ήταν ένας: να επιτύχουμε ακόμη καλύτερες επιλογές στα προϊόντα μας και συνεπώς να προσφέρουμε ακόμα καλύτερα προϊόντα στους πελάτες μας.

 

Τρεις Χώρες Ακόμα

Η Τουρκία, η Πολωνία και η Ουγγαρία είναι τα τρία νέα μέλη του INTERSPORT Group.

32 Ομάδες, Μόνο Ένας Πρωταθλητής

To FIFA World CupTM γύρισε στην Ευρώπη: 32 ομάδες διαγωνίστηκαν, φορώντας 32 διαφορετικά παπούτσια. Η INTERSPORT ενώνει τις δυναμεις της με την adidas, και μαζί λανσάρει την καμπάνια TUNIT 32. Αυτή τη φορά, 2,000 καταστήματα συμμετείχαν στην συγκεκριμένη καμπάνια.

 

Μετακομίσεις...

Σε συνέχεια της επιτυχίας της INTERSPORT και της συνεχούς ανάπτυξής της, η INTERSPORT International Corporation αποφασίζει να...μετακομίσει! Μέσα σε κλίμα γιορτής, αρχίζουν οι εργασίες κατασκευής, οι οποίες αναμένεται να ολοκληρωθούν τον Απρίλιο του 2007.

 

Τελευταία Προσθήκη

Τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα είναι το νέο μέλος του INTERSPORT Group.

Νέα Κεντρικά Γραφεία για την IIC-INTERSPORT International Corpοration

Μετά από έργα διάρκειας 13 μηνών, η IIC-INTERSPORT International Corporation μετακομίζει στα νέα της γραφεία. Τα κεντρικά γραφεία βρίσκονται σε μια έκταση 7’785m2, που μέχρι πρότινος ανήκε στην κομητεία της Βέρνης. Το κτίριο καταλαμβάνει 2’436m², προσφέροντας παράλληλα δυνατότητες μελλοντικών επεκτάσεων. Σήμερα, χρησιμοποιείται πλέον το 75% της έκτασης αυτής.

 

Το διάφανο, διόροφο κτίριο που σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε από τον αρχιτέκτονα Rolf Mühlethaler, είναι ανάλαφρο και διακριτικό, ενώ συνδυάζεται αρμονικά με το υπόλοιπο περιβάλλον: από την μία μεριά τη βιομηχανική περιοχή και από την άλλη το μεγάλο πάρκο που ανήκει στην Κλινική Waldau.

 

Το νέο κτίριο, προσφέρει στην IIC ένα μοντέρνο χώρο εργασίας, καλύπτοντας στο έπακρο τις ανάγκες της εταιρείας.

INTERSPORT και UEFA EURO 2008™

Η INTERSPORT με περισσότερα από 1,250 καταστήματα σε 26 χώρες που προσφέρουν επίσημα αναγνωρισμένα προϊόντα του UEFA EURO 2008™, σημειώνει ακόμη μια επιτυχία.

 

Όπως αναφέρει και ο Franz Julen, CEO της INTERSPORT International Corporation: “Η συνεργασία μας με την UEFA και το EURO 2008™, ως Επίσημο Αθλητικό Κατάστημα της διοργάνωσης, αποτελεί ακόμη ένα σημαντικό σταθμό στην στρατηγική της INTERSPORT να ενισχύσει την παρουσία της στα ομαδικά αθλήματα, και συγκεκριμένα στο ποδόσφαιρο. Η δέσμευση της UEFA, επιλέγοντάς μας ως συνεργάτη της στον κλάδο της λιανικής αθλητικών ειδών, ενισχύει περαιτέρω την ηγετική μας θέση ως τη μεγαλύτερη λιανική εταιρεία αθλητικών προϊόντων στο ποδόσφαιρο και υπογραμμίζει και επιβεβαιώνει το πάθος μας για το δημοφιλέστερο άθλημα στον πλανήτη."

 

Η INTERSPORT όχι μόνο προσφέρει επίσημα προϊόντα του UEFA EURO 2008™ στα καταστήματά της, αλλά και στα 8 στάδια μέσω των Official Fan Zones στην Αυστρία και την Ελβετία. Με 3 υπερκαταστήματα (1’000m2) στην Βιέννη, τη Βασιλεία και τη Ζυρίχη (600 m2) και πολλά μικρότερα σημεία πώλησης, η INTERSPORT συμβάλλει με περισσότερα από 80 καταστήματα και 800 άτομα προσωπικό στην επιτυχία της διοργάνωσης!

Η INTERSPORT φέρνει...“Sport to the People”!

Ενισχυμένη εταιρική εικόνα, στήσιμο καταστημάτων και προϊοντικό μείγμα, προς όφελος των καταναλωτών.

 

Η INTERSPORT είναι πραγματικά μια ιστορία επιτυχίας: Από την δημιουργία της αγοράς αθλητικών ειδών, η INTERSPORT υπήρξε η Νο1 εταιρεία λιανικής αθλητικών ειδών στον κόσμο. Η INTERSPORT International Corporation, έχει αυτή τη στιγμή περισσότερα από 5,200 καταστήματα σε 37 χώρες. Από την Βόρεια Αμερική και την Ευρώπη έως την Μικρά Ασία, η επέκταση συνεχίζεται και στην περιοχή της Ασίας και του Ειρηνικού Ωκεανού.

 

Για να ενισχύσουμε περισσότερο το ήδη δυνατό positioning μας στην αγορά των αθλητικών ειδών, πρόκειται να ανανεώσουμε το brand της INTERSPORT: θα γίνει περισσότερο δυναμικό και συναισθηματικό. Η αλλαγή αυτή θα συνδυαστεί με ενισχυση της εταιρικής εικόνας, την βελτίωση της δομής των καταστημάτων και του προϊοντικού μείγματος, προσφέροντας ακόμη περισσότερα οφέλη στους καταναλωτές. Η μεγάλη αυτή αλλαγή, συνοψίζεται στη νέα μας φιλοσοφία..."Sport to the People"!

Το Πρώτο Κατάστημα στην Ασία!

Είμαστε υπερήφανοι για το γεγονός πως ξεκίνησε να λειτουργεί το πρώτο κατάστημα στην Ασία! Πιο συγκεκριμένα, στην Νότια Κορέα. Στρατηγικός στόχος της INTERSPORT είναι να διαδραματίσουμε ηγετικό ρόλο στην ευρύτερη περιοχή της Ασίας και του Ειρηνικού, και η κίνηση αυτή είναι το πρώτο μεγάλο βήμα προς αυτήν την κατεύθυνση.